ניקוי יבש vs כביסה רגילה

//ניקוי יבש vs כביסה רגילה

ניקוי יבש vs כביסה רגילה

מה זה ניקוי יבש? תחילה נבין מעט

ניקוי יבש הוא כל תהליך של ניקוי בגדים או בדים המתבסס על ניקוי בעזרת ממס במקום מים.
ניקוי יבש נצרך כדי לנקות פריטים שניזוקו אם ינוקו בעזרת מים. ההבדל העיקרי בין ניקוי יבש לבין כביסה רגילה הוא שבניקוי יבש אין כלל שימוש במים אלא במססים אורגניים.הרבה רוצים לדעת מה זה ניקוי יבש ולמה הוא עדיף על כביסה רגילה. ביצענו עבורכם את ההבדלים בין ניקוי יבש לבין כביסה רגילה:

ניקוי יבש הבגד אינו נהרס – בכביסה רגילה תהליך הכיבוס אגרסיבי

התהליך שעובר הבגד במכונות כביסה סטנדרטיות הינו תהליך אגרסיבי לבגד. ישנם פריטים שאחרי כיבוס אחד לא נכון יהרסו, אלה הם פריטים העשויים בד עדין כמו וילונות, סוגי שטיחים שונים, שמלות כלה ועוד…
לעומת זאת, אחד היתרונות הבולטים הקיימים בשיטת הניקוי היבש הוא העדינות שבשיטה. בעזרת חומרים אורגניים ותהליך מסודר הבגדים והפריטים לא נפגעים כלל ואורך חייהם ארוך מאלו שעוברים כביסה רגילה.

ניקוי יבש ירידה לפרטים על פי סוג הבד – כביסה רגילה עוברת אותו תהליך.

בזמן שכביסה רגילה עוברת תהליך מאוד פשוט וללא כל מאמץ לשימור איכות הבגד, ניקוי יבש עובר תהליך דייקני ומקצועי. בניקוי ייבש כשליש מהתוף מתמלא במסס והתוף מתחיל להסתובב, הטמפרטורה חייבת להיות מדוייקת כדי למנוע דהייה של צבע, באמצע התהליך מוכנס מסס חדש, והיישן מוצא ליחידת סינון.
לפני הכנסת הפריט למכונה קיימת בדיקה של כתמים או לכלוך, העובד מרסס את הכתם בזרז כימי בהתאם לסוג הכתם והבד ובנוסף בדיקה שהכיסים ריקים. בסופו של מחזור הכביסה, הבגדים נשטפים בממס חדש שמגיע ממכל הממס המטוהר.

ניקוי יבש רק אנשי מקצוע – כביסה רגילה כל אחד יכול.

בימינו, ברוב הבתים קיימות מכונות כביסה רגילות והתוצאות שיוצאות ברוב המקרים מספקות את צרכי הלקוח. לא צריך ניסיון רב או מקצועיות גבוהה על מנת לתפעל מכונת כביסה. ובצד השני, עבודה עם ניקוי יבש מצריכה ניסיון וזהירות רבה בשל העבודה עם חומרים מיוחדים, טמפרטורה מדויקת ובחירת הבדים המתאימים לכך. לא היינו ממליצים לכם לעשות ניקוי יבש בבית אלא אם כן אתם בעלי ניסיון וידע בעניין.
אי דיוק קטן יכול להרוס את הבגד לצמיתות. המחירים של ניקוי יבש אינם גבוהים ורוב המכבסות היום עובדות עם משלוחים עד בית הלקוח.

ניקוי יבש יקר יותר מכביסה רגילה.

אחרי שהבנו מה זה ניקוי יבש ומהם יתרונותיו ביחס לכביסה רטובה, מהו המחיר עליי לשלם עבור השירות?
המחיר כמובן משתנה בהתאם לפריט ולכמות המבוקשת. בגלל כל יתרונותיו של התהליך, מחיר השירות עבור ניקוי יבש כמעט יקר יותר ממחיר השירות של כביסה רטובה. המחירים משתנים בהתאם למכבסה, למקצועיות של נותן השירות וכמו כן למיקומו.

אחרי שהבנו מה זה ניקוי יבש צריך לבחור מכבסה, אצלנו בקלין קלון אנו מתחייבים לשימור הבגדים בצורה הכי איכפתית שיש, למקצועיות, מחירים נוחים וכמובן לחיוך על הפנים.
להזמנת ניקוי יבש או שאלות נוספות חייגו אלינו 073-3744747 !

By |2018-11-24T15:57:05+00:00נובמבר 23rd, 2018|ניקוי יבש|0 תגובות

מחבר הפוסט

ארז הוא מומחה בעולם הניקוי היבש, בעל ניסיון של שנים רבות בתחום. ארז יכול לענות לכם על כל שאלה מקצועית ולעזור לכם בכביסה או בניקוי יבש ככל שתצטרכו. תרגישו חופשי לשאול (:
התקשרו עכשיו
WhatsApp chat