הדברים שחובה לבדוק לפני הזמנת ניקוי יבש

//הדברים שחובה לבדוק לפני הזמנת ניקוי יבש

הדברים שחובה לבדוק לפני הזמנת ניקוי יבש

הרצון להספיק לרוץ בין העבודה, הילדים והבית – לא תמיד משאירים לכם מספיק זמן לטפל בדברים החשובים עבורכם. ניקוי יבש הוא עניין הכרחי עבור חלק ניכר מהבגדים של אנשים מסוימים, וכן לגבי פריטי טקסטיל שונים. אם אין לכם זמן לקחת את הפריטים הזקוקים לניקוי יבש עד למכבסה המספקת את השירות, בדקו את האפשרות להזמינו עד לפתח הבית שלכם.

מי צריך ניקוי יבש עד הבית?

כל שירות שאינו מצריך אתכם לקום ולנסוע עד לחנות עצמה – הופך את החיים לנוחים הרבה יותר. במקרה של ניקוי יבש, רבים מעדיפים לוותר על סוג הניקוי הספציפי הזה עבור הבגדים שלהם, ומנסים לנקות אותם בכביסה רגילה – מה שלרוב פשוט יהרוס את הבגד.

חבל לוותר על הוראות הכביסה הייעודיות של הבגד שרכשתם במיטב כספכם, רק בגלל שאין לכם פנאי לטפל בו כמו שצריך. שירות של ניקוי יבש עד הבית, מיועד למי שאינו מוכן להתפשר על שמירה מיטבית של הבגדים הזקוקים לסוג הניקיון הזה, ואינו מעוניין לכבסם בצורה רגילה ולהסתכן בכך שהם ייהרסו. במידה ואתם עסוקים עד מעל לראש, תנו למקצוענים לעשות את העבודה ובקשו לבצע משלוח מהבית של כל הפריטים הרלוונטיים, ובתום התהליך – לשלוח אותם חזרה עד אליכם, לאחר שהם נקיים ומוכנים לשימוש.

חמישה דברים שחשוב שתבדקו לפני שתזמינו את השירות

לפני שתוכלו לסמוך על חברה לניקוי יבש ולהפקיד בידיה את הבגדים, הווילונות, השמיכות או כל פריט אחר, כדאי שתבררו את הדברים הבאים:

  1. האם טווח הזמן שבו השירות יכול להתבצע, מתאים לצרכים שלכם? אם יש לכם אירוע קרוב, למשל, ואתם זקוקים לניקוי יבש עבור מעיל מהודר – האם השירות יסתיים מספיק בזמן?
  2. האם שירותי המשלוחים של החברה, מגיעים גם למקום שבו אתם גרים?
  3. בדקו את איכות חומרי הגלם ומוצרי הניקוי היבש שבה משתמשים בחברה: העדיפו תמיד חומרים אקולוגיים איכותיים.
  4. האם המחיר משתלם, גם במידה ואתם מביאים שק שלם של בגדים, אבל גם אם אתם צריכים שירות של ניקוי יבש עבור מעיל אחד בודד?
  5. חשוב ביותר: האם אתם מקבלים יחס אישי ושירות ברמה גבוהה, החל משיחת הטלפון הראשונה שביצעתם אל העסק?

ניקוי יבש לבגדים ולפריטי טקסטיל, תמיד כדאי לעשות אצל חברה המתמחה בכך. בבואכם לבחור חברה לניקוי יבש שגם עושה משלוחים עד הבית, מומלץ תמיד להזמין שירות ממקום שיש לו ניסיון רב בניקוי יבש בעבור מגוון סוגי בדים, וכמובן מוניטין של שירות איכותי ברמה הגבוהה ביותר.

By |2018-10-28T14:44:29+00:00ספטמבר 4th, 2018|ניקוי יבש|0 תגובות

מחבר הפוסט

ארז הוא מומחה בעולם הניקוי היבש, בעל ניסיון של שנים רבות בתחום. ארז יכול לענות לכם על כל שאלה מקצועית ולעזור לכם בכביסה או בניקוי יבש ככל שתצטרכו. תרגישו חופשי לשאול (:
התקשרו עכשיו
WhatsApp chat