איך לנקות שטיח בעצמך – המדריך המלא

//איך לנקות שטיח בעצמך – המדריך המלא

איך לנקות שטיח בעצמך – המדריך המלא

יש לכם שטיחים הזקוקים לניקוי? כולנו מכירים את השיטה הישנה של חובט השטיחים. אך אם אתם מעוניינים בשיטות יעילות יותר  כדאי שתקראו את המאמר הבא.

אז נתחיל עם זה ששואב אבק מקצועי יכול בהחלט לבצע את העבודה, לאחר הניקיון בשואב אבק המותאם לאופי השטיח יש לשטוף את השטיחים. אבל פה מתחילה הבעיה – לא כל שטיח ניתן לשטיפה. איך לנקות שטיח עדין במיוחד, לדוגמא שטיחי עבודת יד, אינם מתאימים עבור שטיפה ויש לטפל בהם בעדינות גם בשלב של שואב האבק.

כתמים קשים ועדיין חושבים איך לנקות שטיח בעצמכם? הנה הפתרונות
אם יש לכם כתמים עקשניים על השטיח ישנם שיטת ביתיות יעילות לטיפול בעניין.

  • מסטיק ניתן לנקות באמצעות קרח. כמות גדולה של קרח יכולה בהחלט לעשות את העבודה. לאחר הקפאת המקום תוכלו לגרד בקלות את המסטיק מהשטיח.
  • כתמי שתן או כתמי קיא אפשר לנקות באמצעות תמיסות מיוחדות. תמיסות ניקוי בשילוב של חומץ עם אבקות כביסה או נוזל מיוחד עבור הכלים. את הכתמים השונים יש לנקות באמצעות מטלית לחה ולאחר מכן יש לייבש את המקום בעזרת מאוורר או מייבש מתאים.

מה עושים במקרה של כתמים עקשניים? מה עושים במקרה של שטיחים עדינים? האם אתם בטוחים שהשטיח שלכם מתאים לניקוי ביתי? במקרים מסוימים שבהם כתמים עקשניים מאיימים על השטיח מכל עבר או במקרה של שטיחים עדינים ויקרים עדיף להזמין חברה מקצועית שתבצע עבורכם את העניין. חברת ניקוי שטיחים מצוידת בטכנולוגיה מתאימה היא הפתרון ההולם ביותר עבור מקרים מסובכים או שטיחים עדינים. איך לנקות שטיח בקלות וביעילות? פשוט התקשרו לחברת הניקיון המתאימה שתעשה עבורכם את העבודה.

ניקוי שטיחים על ידי חברת ניקיון מקצועית

חברת ניקוי שטיחים היא הדרך המתאימה ביותר לנקות את השטיח שלכם. ניקוי יבש לשטיח או כל ניקוי אחר מתבצע על ידי מיטב הטכנולוגיה בתחום. כל שטיח דורש התייחסות מיוחדת וידע מקצועי בנוגע לטקסטורה ולמרקם. בכל הנוגע לניקיון חברות הניקיון המובילות בתחום משתמשות בחומרי ניקוי מותאמים לאופי האריג. שטיחי עבודת יד, פרסיים ואפגניים, דורשים טיפול קפדני הכולל גם ניקוי יבש. ניקיון של שטיחי משי דורש המון זהירות והמון הקפדה.
שואלים את עצמכם איך זה עובד? שליח מגיע עד אליכם הביתה לוקח את השטיח ומחזיר אותו אליכם נקי ומצוחצח.

ניקוי יבש לשטיחים

איך מנקים שטיח באמצעות ניקוי יבש? הטכניקה של ניקוי יבש כוללת הסרת הלכלוך באמצעות חומרים כימיים מותאמים לאופי האריגה.
ישנם שתי אופציות לניקוי יבש לשטיח

הדרך הראשונה – ניקוי יבש לשטיח בעבודת יד. חברת הניקיון תבצע את ניקיון השטיח בידיים בעזרת חומריים ממסים וכלים מיוחדים.
הדרך השניה – ניקוי יבש לשטיח במכונות מיוחדות. העבודה מתבצעת במתקן גדול הדומה למכונת כביסה תעשייתית. לאחר הניקוי היסודי באמצעות החומרים הכימיים מתבצע ניקיון של השטיח להסרת כל החומרים ובסופו גיהוץ של השטיח.

ניקוי יבש יחזיר לשטיח שלכם את החיים מחדש. זאת הדרך המקצועית ביותר לטיפול בשטיחים שאסור להם לבוא במגע עם מים.

By |2018-08-01T09:34:11+00:00יולי 30th, 2018|ניקוי יבש|0 תגובות

מחבר הפוסט

ארז הוא מומחה בעולם הניקוי היבש, בעל ניסיון של שנים רבות בתחום. ארז יכול לענות לכם על כל שאלה מקצועית ולעזור לכם בכביסה או בניקוי יבש ככל שתצטרכו. תרגישו חופשי לשאול (:
התקשרו עכשיו
WhatsApp chat