אחת ולתמיד – איך מנקים וילונות?

//אחת ולתמיד – איך מנקים וילונות?

אחת ולתמיד – איך מנקים וילונות?

אתם כבר לא זוכרים מה הצבע המקורי של הוילונות שלכן? הגיע הזמן לנקות אותם !

איך מנקים וילונות? קודם כל יש שיטות ביתיות פשוטות לניקוי האבק. שואב האבק הביתי בהחלט יכול לעשות את העבודה. שואב אבק מקצועי יכול לנקות את כל הלכלוך שהצטבר בין החלקים הפנימיים של הוילון. מומלץ ביותר להשתמש בדרגת השאיבה הגבוהה ביותר בשביל להגיע אל הלכלוך שהצטבר בין התפרים או השלבים. צינור שאיבה דק מותאם לוילונות יכול לעזור לכם לנקות ביעילות כל פינה.

תהליך השאיבה מתאים עבור כל וילון אך הטיפול באמצעות מכונת כביסה או ניקוי ידני נעשה בהתאם לסוג הוילונות. ישנם וילונות הצללה העשויים מפלסטיק או עץ ושלבי אלומיניום וישנם וילונות בד הזקוקים לטיפול מיוחד.

כביסה של וילונות בד

לפני הכביסה יש להסיר את הוילון מהמסילה. לפעמים זה יכול להיות קצת מסובך ויש לדעת איך לעשות זאת כהלכה. אל תכבסו את הוילונות בחום גבוה אתם עלולים להרוס אותם ! יש לקרוא בהקפדה את הוראות היצרן ולפעול בהתאם.

בדים עדינים כגון משי, פשתן, צמר או תחרה, או בדים הארוגים בעבודת יד, דורשים טיפול מיוחד. לפעמים יש לכבס אותן ביד היות ומכונת הכביסה אינה מתאימה. ישנן מכונות מותאמות לבדים עדינים ובהן אפשר לכבס הכל ללא שום חשש. בדקו את הוראות היצרן ועבדו בהתאם להנחיות המדויקות.

כביסה ידנית או במכונת כביסה היא פתרון מעולה עבור וילונות אך הדבר יכול להיות קצת מסובך בגלל הפירוק וההרכבה של הוילון. אם אתם נתקלים בבעיה או אם אתם חוששים לגרום נזק תוכלו תמיד להזמין בעל מקצוע בתחום.

איך מנקים וילונות אם אין לנו כל הוראות יצרן בנוגע לבד? במקרה זה עדיף להזמין חברה מקצועית שתבצע עבורכם את המלאכה.

כביסה ידנית של וילונות מבד

אם אתם מכבסים וילונות שונים עדיף לכבס אותן בגיגיות נפרדות. את הכביסה יש לעשות באמבטיה של מים פושרים. לפני הכביסה יש להשרות את הוילונות במים הפושרים בתוספת של סבון מתאים. ישנם סבונים עדינים לכביסה ביד המותאמים במיוחד עבור המלאכה. שיטה נוספת לכיבוס הוילון היא תלייה שלו על קולב המטבחון. בכל מקרה חשוב להקפיד על טמפרטורת מים מתאימה וסבון מותאם לכביסה עדינה.

שירות מקצועי לניקוי וילונות

ישנם מקרים מסובכים שבהם הפירוק וההרכבה של הוילון דורש זמן רב וידע מקצועי. ניקיון וילונות יכול להיות תהליך ארוך ולפעמים כדאי מאוד להזמין חברה שתבצע את העבודה. שליחת הוילונות לניקוי יבש מבטיחה לכם שהן לא יהרסו ותהליך הניקיון יתבצע בצורה מושלמת. שליח מגיע אליכם עד הבית לוקח את הוילון ומחזיר אותו נקי ומצוחצח.

By |2018-08-05T08:11:34+00:00אוגוסט 5th, 2018|ניקוי יבש|0 תגובות

מחבר הפוסט

ארז הוא מומחה בעולם הניקוי היבש, בעל ניסיון של שנים רבות בתחום. ארז יכול לענות לכם על כל שאלה מקצועית ולעזור לכם בכביסה או בניקוי יבש ככל שתצטרכו. תרגישו חופשי לשאול (:
התקשרו עכשיו
WhatsApp chat